maandagse uitspraken

Foei to myself, heb al een ganse tijd de rubriek kinderpraat niet meer aangevuld. Om het goed te maken en met de plechtige belofte van het vanaf nu weer mooi bij te houden geef ik er een paar van vandaag… tja hij kletst me de oren van het hoofd dus genoeg inspiratie 😉

Tiemen:  mama…. O en E (meisjes) zijn verliefd op mij. Ik ben verliefd op A (jongen). maar dat kan hé, 2 meisjes en 2 jongens die kunnen trouwen hé!

Mama: tegen dat gij oud genoeg zijt om te trouwen kan dat allemaal jongen 🙂

 

Tiemen zit in bad en begint ineens te schaterlachen: mama, mama ik laat een windje in bad en nu komen er bubbeltjes uit mijn poep!!!! (needless te say hoeveel keer hij dat opnieuw geprobeerd heeft 😉 )

Eindeloze sint-piet discussies:

T: mama,  op de sinterklaasshow was Slecht Weer Vandaag* er niet bij hé? M: neen jongen. T: dat was omdat de Sint met de stoomboot was en het was te slecht weer vandaag (u mag zijn smile erbij denken)

* zo noemt het paard  van Sinterklaas

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

