Bizzy bee

Dus dan zit je wat na te kaarten aan tafel terwijl de kindjes al in de living zitten. En plots hoor je een fijn lachje. Hi Hi Hi. Het lachje dat hier niet veel goeds voorspelt. En zie je tot je afgrijzen dat na het legen van de volledige poppenbak (en dat is hier een groot spul ik kan het u verzekeren), little miss bizzy bee de kast opengetrokken heeft waar de puzzels staan en élke puzzel eruit gehaald heeft, de dozen opengedaan heeft en de inhoud op de grond uitgestrooid heeft. 8 puzzels. A C H T !

En terwijl je puzzel na puzzel terug in de juiste doos aan het steken bent zit little miss 5 meter verder de bak te legen waar de kleurboeken en het tekenpapier inzitten. Ah ja er moet continuïteit zijn voor het werkvolk hé.

Zucht.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bizzy bee

  1. mamavantwee zegt:

    Maar dat hebben ze mij hier met twee al vaak ‘gelapt’. Terwijl je de een z’n stoten nog aan het rechttrekken bent, is de andere al aan het volgende bezig. En soms houden ze dat ook uren vol, hé. Tegen dat het middag is, heb je zo niet veel gedaan gekregen. ja toch, veel was opgehangen, maar wel drie keer dezelfde….

    PS bij mij staat hier een doos met puzzels waarvan stukken ontbreken. Hoe het kan, ik weet het niet, want in principe spelen ze alleen in één stuk van de living met die puzzels. Opgegeten?

  2. Kristien zegt:

    Misschien een tip? Rosalie heeft dat ook zo dikwijls gedaan tot ergernis van haar broers en zus. Ik heb dan op de achterkant van elk puzzelstukje van elke puzzel die we hadden, een symbool getekend. Dat duurt natuurlijk wel even MAAR het opruimen nadat ze weer eens die puzzels door mekaar had gegooid, ging toch veel vlotter.
    En a propos, die cursus Timemanagement kan ik ook gebruiken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik teveel vrijwilligerswerk doe naast mijn gezin en job. Zaterdagnacht niet geslapen van de stress. En dat puur voor mijn vrijwilligerswerk. Is niet meer normaal. Ik moet mijn voornemens voor 2013 dringend herbekijken.

Geef een reactie

