Chérie

Net als iedereen ben ik geschokt door de beelden uit Newport. Vréslijk idee, je zet je kind af voor een leuk dagje school en kan ’s avonds enkel nog een wit kistje afhalen. Koude rillingen krijg ik ervan.

En toch was er nog 1 ander nieuwsitem waar ik het zo mogelijk nog kouder van kreeg. U zal misschien niet begrijpen waarom. Ik zal het toch maar vertellen ;-). Het nieuwsitem waarin een kort verslag werd gegeven over ‘de afscheidsconcerten’ van Eddy Wally. Begrijp mij goed, ik ben geen fan van de man. Maar ik ben wel een mens en de beelden die ik zag waren werkelijk mens onterend. Ik zag een zieke, oude, door verdriet getekende man op een podium gesleurd worden door een dochter en manager die enkel aandacht hadden voor zichzelf. Ik zag een man die veronderstelt werd zijn eigen hits te playbacken maar al lang de tekst niet meer kende. Ik zag een dochter die haar vader bijna doodbliksemde toen hij in zijn bedankwoordje naar de fans de gevleugelde woorden ‘en ik geef de fakkel door aan mijn dochter marina’ bijna vergat te zeggen (de stamp in zijn rug herinnerde hem er gelukkig net op tijd aan). Ik zag een verwarde man die dan nog eens een interview moest doorstaan met  Mr. Songfestival-himself André Vermeulen. Als er zoiets bestaat als bejaardenmishandeling, awel dit was een schoolvoorbeeld. Mentaal en fysiek. Schandalig.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Chérie

  1. mamavantwee zegt:

    ik had ook wree sterk het gevoel : was dat nu écht nodig om diene mens nog eens op het podium te sleuren. Maar ja, het moet opbrengen zeker. En dan inderdaad Marinaaatje die hem influisterde. Dàt was er echt over. Duidelijk geen respect.

  2. Ik heb het zelf niet gezien, maar Grote Man had het er ook over, hoe zielig het eigenlijk was.

  3. HansDeZwans zegt:

    Niet gezien. Ja mensen kunnen hard zijn en als het dan ook nog eens van uw eigen dochter komt, schandalig. Maar één ding weet ik toch wel zeker, dat wat den Eddy had, zal de dochter nooit krijgen.

Geef een reactie

