Moeoeoeoeoeoeoeoeoe..

Man, ik ben moe! Nog 4 dagen en het is kerstvakantie en voor het eerst in lang heb ik ook effectie 2 weken verlof. 2 weken géén wekker, dat in élk geval. En ik heb onze vakantie ook niet te vol gepland met afspraken allerhande, de eerste week een aantal, maar de tweede week staat compleet blanco.

Maar eerst moeten er dus nog een aantal dingen afgewerkt worden:

  • de kerstkaartjes schrijven & op de post doen
  • mijn slaapkamer opruimen want er liggen momenteel meer kleren uit de kast dan er nog id kast liggen en ik word daar hypernerveus van, van een slordige slaapkamer maar ik heb nog geen enkele avond de fut gehad om er effectief ook eens aan te beginnen (en het is daar ook te koud, brrr). Idem dito voor de badkamer.
  • Er moeten nog boodschappen besteld worden bij collect & go zodat we efkens voortkunnen en ik niet elke dag mijn 2 kinders in winkelkarren moet hijsen. maar daarvoor moet ik eerst eens een deftige inventaris van de diepvriezers maken zodat ik weet wat we nog hebben en wat niet.
  • alles kopen voor mijn secret santa slachtoffer en er een mooi kadootje van maken zodat ik dat op 26/12 naar de post kan brengen
  • alle kerstkadootjes inpakken en labelen
  • postitief item: een etentje met 2 vriendinnen donderdagavond!
  • en ah ja, juist, nog een klein akkefietje, ik moet ook nog drie dagen werken 🙂
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Moeoeoeoeoeoeoeoeoe..

  1. mamavantwee zegt:

    hier ook aan het aftellen naar de vakantie. zal deugd doen voor de kindjes én de mama.

Geef een reactie

