De grappigste

Dus we doen van aftel naar eindejaar met een selectie uit mijn collectie-foto’s-om-u-tegen-te-zeggen. Vandaag de grappigste  foto van het jaar! Met dank aan meter katrien 🙂

(ne mens vraagt zich af zouden de dochter en ik familie zijn 😉 )

weekend bams 108

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op De grappigste

  1. Eilish zegt:

    Mijn dochters die dus duidelijk ook familie zijn van mij 🙂 (en zichzelve in de toekomst zien) zouden zeggen : “mams ge moet uw voorhoofd zo niet rimpelen (ik doe dat steeds vaker – alles te zien met verminderd zicht)
    Heel fijne foto !

Geef een reactie

