Secret Santa (2)

Gisteren kreeg ik een wel heel mysterieus mailtje in mijn inbox. Secret Santa had blijkbaar een kadootje achtergelaten in onze voortuin. Helaas las ik dat berichtje op restaurant en kon ik dus niet stante pede naar buiten hollen en gaan zoeken :-).

Toen ik (laat, veel te laat), thuiskwam ging ik natuurlijk onmiddellijk op zoek en met was assistentie van mijn broer vond ik een groot pak aan onze voordeur.

In het pakje zaten een hele mooie kandelaar waar ik vanavond een mooi plekje voor ga uitzoeken en een muppetsfilm die nog niet in onze collectie zat.

Wat ik helaas nergens terugvond was de identiteit van mijn Secret Santa. Dus of ik heb niet goed gekeken of sesa wil echt sesa blijven. Mijn beste Sesa, ik hoop dat je hier nog eens komt piepen om mijn reactie te lezen :-): héél erg bedankt voor de kadootjes!!

En nu is het mijn beurt natuurlijk. Ik ging al op strooptocht en heb alles al in huis voor mijn slachtoffer, dit weekend zet ik de kindjes ah werk om er nog een zelfgemaakt toetsje aan toe te voegen en maandag gaat mijn pakje op de post. Héél benieuwd wat daar de reactie gaat zijn 🙂

UPDATE :-): en toen dacht ik plots Twitter! En idd daar vond ik hem! Merci @ntone! En daarmee is mijn eerste tweet een feit haha!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Secret Santa (2)

  1. Mijne naam stond opt papier he :p En ik heb eigenlijk getwijfeld om de muppets-dvd zelf te houden… was de laatste, en heb die ook nog niet in mijn collectie… Maar blij dat ge uw pakske gevonden hebt! En jeej voor de eerste tweet!

Geef een reactie

