Medical Time out

Mijn fotoprojectje zal ik later eens voortzetten, ik moet mijn pc tijd een beetje inperken van de dokter. Een hele pijnlijke overbelasting van één of andere schouder/nek spier. En mijn pijnlijke rug-sinds -weken blijkt een beginnende hernia te zijn. Dus ga ik maar efkens luisteren naar de dokter (éfkens hé 😉 ) Ik krijg pillen en kiné dus we hopen op een vlugge beterschap!

Ondertussen heb ik natuurlijk wél mijn secret santa kadootje klaargemaakt en ga ik dat morgen in hoogsteigen persoon afgeven, gezien mijn Sesa slachtoffer dit jaar niet heel ver van ons afwoont.

Benieuwd naar de reactie! Wat denk je ervan Julie?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Medical Time out

  1. yukifangirls zegt:

    Heel erg bedankt voor je cadeautje! Ik vind het echt super leuk. Je hebt mijn moodboard goed ‘gelezen’ 😉 en de hartjeslolly is een leuke verwijzing naar mijn foto 😀 ik had het eeerlijk gezegt wel pas later door. Haha.

  2. Veel beterschap! En op naar een pijnloos 2013…

Geef een reactie

