2012-2013

Dus ondertussen is het al zo’n paar uur een gloednieuw jaar. Ik had u bij het begin van het jaar een overview beloofd van mijn goede voornemens die ik toen maakte en dat krijgt u dan ook, maar later. Wegens nog een werkpuntje waar ik deze week komaf mee ga maken.

En ik zal u ook uitgebreid berichten over mijn voornemens voor 2013, ik volg een aantal andere bloggers die elke maand een nieuwe uitdaging gaan aangaan, ik dus ook :-), maar ik moet voor een paar maand nog een eigen persoonlijke invulling vinden. Stay tuned.

Maar 2012 was hier:

  • zeer slecht begonnen met het overlijden van mijn peter, een hele lange ziekenhuisopname van de dochter en een zware operatie voor mijn mama. Allemaal in dezelfde week.
  • vol leuke vakanties met 2 weekendjes weg en 2 weekjes aan zee
  • het jaar waarin de dochter ging staan, begon te stappen, alleen begon te eten en haar flesje categoriek de vuilbak ingooide. Ook wel het jaar waarin ze zich ontpopte van een lieve schattige peuter naar een lieve schattige zeer grote deugniet met een sterk karakter peuter.
  • het jaar waarin de zoon de zijwieltjes van de fiets bye bye zei en dat zonder dat moeder er weken achteraan moest hollen, waarin de lego & playmobil zijn intrede deed en waarin we de wereld vd therapie binnenstapten met wat logosessies.
  • het jaar waarin mijne rug officieel begon te protesteren tegen mijn veel te drukke leven
  • het jaar waarin ik professioneel mijn tweede adem vond (en we zullen zien of dat ook zo door anderen gezien wordt binnenkort) en ik mij volledig in het vrijwilligerswerk stortte
  • het jaar waarin ik heel toffe mensen leerde kennen (ja jullie daar madammen van ons kletshoekje 😉 )
  • het jaar waarin ik warempel 17 boeken las en de e-reader my new BFF is

2013 wordt hier

  •  het jaar dat de dochter haar eerste schoolstapjes zet en dat de zoon de overstap maakt naar het eerste leerjaar
  • het jaar dat ik het financieel helemaal anders ga moeten aanpakken want anders loopt het faliekant af en word ik een statistiek die ik niet wil zijn
  • het jaar waarin ik voor de verandering aandacht ga hebben voor mijn gezondheid en al die kleine probleempjes graag opgelost zou zien
  • het jaar dat het met de vakanties iets minder zal moeten wegens alle bovenstaande punten
  • het jaar dat ik nog meer boeken wil lezen en tijd wil hebben om met vriendinnen een hapje te gaan eten, een cinemake te doen of op café te gaan
  • het jaar dat ik hoop dat voor mijn ouders eens rimpelloos kan verlopen, zonder grote gezondheidsproblemen en hopelijk nog eens op reis kunnen
  • het jaar waarin ik hoop dat de zoon zijn emotioneel evenwicht wat gaat vinden want anders zal het op dat vlak ook therapie worden
  • het jaar waarin het probleem dat het meest op mijn systeem werkt opgelost moet worden of ik ga een hele moeilijke beslissing moeten nemen.
  • het jaar waarin ik voor 365 dagen met fruit en water ga. Al één goed voornemen 😉
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op 2012-2013

  1. Voetje zegt:

    Leuk om je overzichtjes te lezen 🙂 Ik hoop dat alles wat je wilt/wenst/droomt mag uitkomen en dat 2013 een heel goed jaar wordt!

  2. Ohhh hoe lief !! Ik ben alvast ook blij dat jij bij ons kletserkes hoort 🙂
    En ik hoop dat al je wensen voor 2013 mogen uitkomen.
    xxx

  3. Wel dat water en fruit, daar begin ik altijd vol enthousiasme aan,…….en als ik uit werken ga, lukt dat perfect, maar thuis gaat het steeds de mist in :-). Succes ermee!!!

Geef een reactie

