Dingen die ik met u wil delen 2013/1

  • dat ik al elke dag minstens 1 stuk fruit gegeten heb sinds 1/1. Goed hé! Bananen, dadels, kaki’s, physalis, appelsienen, passievruchten. Alles om de traditionele appel en peer te vermijden. Dit weekend gaan we voor ananas en mango.
  • dat mijn eerste tandarts bezoek in 7 jaar niet echt meegevallen is. De mens ontbreekt empathie. Ik bedoel als uw eerste zin is: ‘ik ben al 7 jaar niet meer naar de tandarts geweest omdat ik panische angst heb’ dan verwacht ge toch dat daar efkens bij stilgestaan wordt en dat er efkens gepeild wordt wat de oorzaak is, wat precies die schrik veroorzaakt, etc. Nul de botten. Liggen en zwijgen. En ja madam ge gaat nog een paar keer moeten terugkomen en dat was allemaal niet nodig geweest als ge op jaarlijkse controle geweest waart. Ja newsflash zo ver was ik dus echt wel mee. Pfff. Er gaan stevige batterijen mogen opgeladen worden voor mijn volgende afspraak binnen drie weken.
  • dat ik vanavond een kleuter op een rock & roll fuif moet gaan afzetten. Met bijhorende gelcoupe 🙂
  • dat het met mijn nek nog niet echt beter is, straks weer naar de kiné voor een elektromassage en een modderbad.
  • dat ik dringend mijn smogcursus eens moet bovenhalen want mijn dochter is mij aan het bijhalen! ‘Blauw mama, blauw!!’
  • dat ik al wat meer in de zetel lig door de pijnlijke rug/nek en de dochter mij dan behandelt als haar pop: ze komt mijn haartjes kammen, ze legt een dekentje over mij, ze komt eens over mijn rug wrijven, zo’n lieveken!!! Ik zou haar bijna vergeven voor haar kuren aan tafel tegenwoordig. bijna!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dingen die ik met u wil delen 2013/1

  1. TheMiss zegt:

    Klinkt als de tandarts die mijn leven de 6 maanden na de bewuste afspraak (ook na 7 jaar!) tot een hel maakte! Gelukkig heb ik nu een betere gevonden!

  2. Leezzz zegt:

    Ook al was het de tandarts die ik aanraadde en die ik net de beste vond die ik zelf ooit had meegemaakt: zoekt u een andere! Een tandarts is als een dokter of een gyne: ge moet er u volledig op uw gemak bij kunnen voelen, ge moet elkaar liggen, ge moet hem/haar honderd procent kunnen vertrouwen! Niet over twijfelen! Hoor nog eens rond en kies een die iemand anders goed vond, ge zult wel iemand vinden die u ligt. En beter even rondzoeken dan blijven gaan naar iemand die ge niet vertrouwt. Maar ook niet weer zeven jaar uitstellen hé 🙂

Geef een reactie

