Soundtrack

Kijk ik ben geen grote muziekfanaat. ik heb mijn favorietjes, Ozark Henry & de veel te vroeg gestorven Mr. Luke Walter Jr. (oa Blue Blot) en sew me ook Michael mc Donald.

ik heb in mijn late twenties en early thirthies mijn cdrek gevuld met Clouseau en Marco en Axelle Red en Simply Red, enfin met de mainstream toestanden die ongetwijfeld ook stof staan te verzamelen in uw cdkast. Hè? 😉

Sinds de kindjes er zijn is het zowat finito met muziek kopen. Kindjes muziek ja dàt wel: elke dag op weg naar school & crèche blèren wij mee met mega mindy, Piet Piraat en Plop. Als het meezit luisteren we naar de verhaaltjes van Pinokkio, de gelaarsde kat of Jip & Janneke. En als het helemaal meezit krijg ik geen protest als ik naar Ornelis & Rogiers wil luisteren. Zo één keer in de maand valt die chance mij te beurt.

Voor mezelf koop ik zo gemiddeld euh…. 1 cd per jaar. In 2011 was dat de nieuwe Ozark Henry. In 2012 kocht ik dit

Ik kocht de cd op basis van dat ene liedje dat ik zoooooo mooi vond toen ik het op de radio hoorde en kijk ik ben fan van de ganse cd en het genre muziek (Bluegrass heb ik me laten vertellen). Zàlig.

En ik heb blijkbaar goed gekozen want ik lees hier net in de krant dat de soundtrack van The Broken Circle Breakdown de best verkochte is in lange tijd.

Maar het is niet mijn favoriete soundtrack aller tijden dat kan ik u wel vertellen. Een hele goeie tweede dat absoluut! Maar de soundtrack die me na al die jaren nog altijd doet volschieten is deze.

Doe uw ogen dicht, leun achterover en geniet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Soundtrack

  1. Voetje zegt:

    De Broken circle breakdown vind ik echt heel goed, zowel de film als de muziek! Heb jij de film ook gezien?

  2. Lies zegt:

    Bij mij ook de énige cd van 2012. Al heb ik er wel meteen die van het zesde metaal ook bijgekocht omdat ik dan een korting had! Maar het is inderdaad zoooo schoon. Ik heb de hele film zitten bleiten en als ik de muziek hoor moet ik elke keer weer slikken…

Geef een reactie

