Van planeten, tandenfeeën en andere familieaangelegenheden

mama een kindje uit de klas heeft een tandje uit. ‘ah, dan krijgt die de tandenfee op bezoek hé’ zegt moeder (domdomdomdomdom 😉 ). OOOoh wat is dat de tandenfee? Awel je moet dan je tandje onder je hoofdkussen leggen en dan ligt er ‘smorgens een centje id plaats voor in je spaarpot. ‘en hoe weet die tandenfee dat? ‘ omdat zij dat weet, ik heb haar toen jij geboren bent gevraagd om jouw tandjes te komen halen. En die van zus ook. En waar woont de tandenfee? oh ik weet het mama in de lucht! Net zoals de Bengeltjes. Ja id lucht. (zucht, wààrom, wààrom… ) En hoe komt die tandenfee dan binnen? o o o  ik weet het ze ontploft! Zoals in schwek! Ja ze ontploft. mama ook bijna. Mama bestaat er eigenlijk écht wel een tandenfee.. Oeoeoeoe ik had bijna ‘neeen, grapje’ gezegd 😉

Peter en jij zijn getrouwd hé? SLIK euh neen, peter is mijn broer. Ja maar oma en opa zijn toch ook getrouwd. verdikke da kind is slim. Ja maar dat is anders. oma en opa waren geen familie van mekaar toen ze getrouwd zijn. ah. Jij gaat toch ook niet met Maren trouwen later. Jawèl En met jou ook! Owkay nog werk ad winkel…

Mama de aarde is een planeet hé. Ja. en weet je wat nog planeten zijn? … neen. de zon. en de maan. ah en zijn er nog. ja, pluto, mercurius, … hilarisch gelach..: màmàààààà Pluto is een hond! (en potverdikke het kind heeft gelijk want Pluto is zijn planetenstatus in 2006 verloren 🙂 )

Echt, het leven met een 5-jarige in huis, nooit saai! En dat is de oogst van onze conversaties van vandaag hé…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Van planeten, tandenfeeën en andere familieaangelegenheden

  1. Voetje zegt:

    Echt geweldig allemaal 🙂

  2. annelissen zegt:

    slim kind zou ik zeggen!

  3. whaha en geloof me dat wordt er niet beter op! En heel herkenbaar om achteraf te denken.. damn waarom zei ik dat..LOL

Geef een reactie

