Wachtwoord

Ik ga er geen gewoonte van maken maar voor één keer is er een paswoord nodig om de blogpost te lezen. Omdat ik niet wil dat de inhoud ervan een eigen leven gaat leiden op het www. Mail me dus gerust (birgit189apestaartjeyahoopuntcom)voor het wachtwoord als je wil meelezen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Wachtwoord

  1. evavertelt zegt:

    ik wil je wel mailen voor het wachtwoord, maar vind geen email-adres 🙂

  2. Katrien zegt:

    ik ook 🙂

  3. TheMiss zegt:

    Mmm, die k achter i is duidelijk een hardnekkige gewoonte. 😉

  4. hermelij zegt:

    Mag ik ook meelezen? Bedankt!

  5. Patsy zegt:

    Ik wil ook graag weten wat er zo moeilijk is… misschien kan je wat steun gebruiken?

  6. Sabine zegt:

    Ben ook benieuwd! Groetjes x

Geef een reactie

