profitariaat

De dochter ligt op mama naar Bumba te kijken. Al een uur.  Elke keer als mama Maren opzij probeert te leggen om haar huishouden te doen moppert de kleine meid en kruipt ze zo vlug als de wind terug op mama’s schoot en vleit zich tegen haar schouder.

  • Mama: Maren, ben je een beetje ziek?
  • Maren: nee
  • Mama: Maren ben je een beetje moe?
  • Maren: nee
  • Mama: Maren ben je een beetje aan het profiteren?
  • Maren: (héééééél zachtjes): jààààààààààà

🙂

Al denk ik dat beetje ziek en beetje moe ook van toepassing zijn want het is hier weer alle hens aan dek met de kleine meid: ab, aerosol verdubbeld, ab neusdruppels, 10 keer per dag neusje spoelen, tapotteren… duimen maar dat het vlug keert en we het weekend overleven.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op profitariaat

  1. lentebloem zegt:

    Eerlijk is ze wel! 🙂

    En hopelijk overwint ze die vuile beesten rap!

  2. evy zegt:

    Ik vind het al schattig als ik het gewoon lees en ik zie ze dan nog niet liggen.

  3. Eilish zegt:

    Dochters die profiteren van hun moeder, herkenbaar !
    En dat gaat precies ook niet over met ouder worden … (zo blij dat ze mij ondanks de grote pubermond toch nog nodig hebben !)

  4. Voetje zegt:

    Je hebt wel een eerlijke dochter 🙂 Ik hoop dat ze snel beter is!

  5. Moet kunnen, als je een beetje moe en ziek bent 😉

  6. leezzz zegt:

    Maar zeg, hoe schattig!

Geef een reactie

