(Niet) lezen

Ik heb me een account aangemaakt in Goodreads en zowel daar als in het leesclubje waar ik lid van ben op fb een boekenchallenge van 24 stuks gezet. Dus 2 boeken per maand gemiddeld.

Aheum, ik ben aan 2 boeken begonnen dus, deze maand, da’s waar. Maar zowel in ‘The Casual Vacancy’ (JK Rowling – en wat voor een ingewikkeld boek is met dat zeg…) als ‘De gevangene van de hemel’ (CR Zafon – pràchtig boek) ben ik maar een 150-tal blz ver geraakt voor de moment.

En hoe komt dat? Bàrstende koppijn. Al weken aan een stuk. Het is iet of wat verbeterd doordat de kiné me afgeholpen  heeft van het Trapeziumsyndroom dat mijn rug/nek/schouders terroriseerde maar toch.. ik neem meer pijnstillers dan me lief is. De afspraak bij de oogarts is gemaakt – want ik vermoed dat dààr het probleem ligt, ik merk dat ik minder zie en vooral heel slecht afstanden kan inschatten plots) maar ik moet dus nog verder tot de 4e maart… zucht.

Ik begin het jaar dus al met een fikse leesachterstand. Blèh.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

