Februari = opruimmaand

Dus we gaan dapper door met onze maandthema’s. Mijn zorg-voor-jezelf maand zal nog wat uitdeinen want de kinébeurten kennen voorlopig nog geen eindpunt, de tandartsbezoeken ook niet en mijn oogartsbezoek werd uiteindelijk toch pas begin maart ingepland.

Februari wordt bij mij: opruimmaand.

Pas op ik ben al begonnen, in navolging van deze blogster ging ook ik een lading babygerief droppen bij babynest. Alleen daarheen met uw gerief dat al jaren in de kast in de weg ligt te liggen zou ik zeggen!

Maar deze maand moet ons berghok en het buro er absoluut eens aan geloven. En daarvoor moet ik mijn administratie eerst deftig onder handen nemen. Er mag eigenlijk veel weg maar een mens denkt altijd ‘zie dat ik dat ooit nog eens nodig heb’. Nog iets dat ik geleerd heb id timemanagementcursus is ‘weg met alle overtollige dinges in uw huis’. Wat je het laatste jaar niet nodig gehad hebt, ge je nooit meer nodig hebben en dat telt écht voor 99% van die dinges. Dus ga ik beginnen met alles doornemen en weggooien. En dan met alles naar het containerpark, en dan gaat zowel het buro als het berghok er een stuk frisser uitzien. En dan alles eens opnieuw klasseren… Maren haar administratie alleen al begint een serieus stuk plaats in te nemen dus moet ik echt anders aanpakken (wanneer gaan al die diensten eens leren dat electronisch doorsturen van verslagen écht handiger is!). En ik moet dringend eens een ‘Tripliek’ administratie maken want dat stapeltje wordt alsmaar groter. En dan al de rest…

Werk genoeg dus en ’t is een korte maand! En avant dus zou mijn oma gezegd hebben! 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

