Tandarts

Ondertussen zijn we een afspraak verder dan wat ik hier schreef en zijn de tandarts en ik dikke vriendjes :-). Haha, allé ik overdrijf maar de man heeft zich geweldig herpakt en ik heb mijn moed teruggevonden om mijn tandjes nu eens helemaal in orde te laten zetten en dan terug op halfjaarlijkse controle te gaan vanaf dan.

Maar ook Tiemen moet dus ooit eens naar de tandarts. Want het ventje is 5 en heeft nog nooit een tandarts van dichtbij gezien. (ik bloos nu).  Meer nog, die vraagt daar zelf konstant naar. Hij gaat daar nog van terug komen peins ik maar bon. Het is een feit dat we daar dringend eens werk van moeten maken!

En ik zou m nu natuurlijk kunnen meenemen naar deze, maar de mens leunt tegen z’n pensioen aan én ik zou liever iemand zoeken ineens die én nog jong genoeg is zodat de kindjes er wat jaren kunnen bij blijven gaan én ook liefst iemand die wat goed met kinderen kan omgaan.

Dus, Gentenaars, waar gaan jullie met de kindjes? Goeie én slechte ervaringen mag u id commentaren achterlaten :-). Dat we ineens weten waar we zeker niet moeten zijn ook . En ne tandarts met handige openingsuren is ook leuk, want ik vond op het interwebs een kindertandarts die  op woensdagnamiddag geen spreekuur heeft…. dat snap ik niet goed. 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Tandarts

  1. Gudrun zegt:

    Ik ben heel erg tevreden van Saar Belmans hier in Wondelgem: snel, grondig, very to the point, geen gedoe. En jong.

  2. ik ben tevreden van tandarts catry, jammer genoeg woont ze nu in melle, en zijn haar afspraken vaak zo volzet. ( een week of 5 wachten om na schooluren te gaan is geen uitzondering)

  3. Lott zegt:

    Sarah van Beneden, mama van drie dochters, in Oostakker. Ik ken haar als lief-van en niet als tandarts, maar ik plan om met Thelma eens bij haar langs te gaan.

  4. Voetje zegt:

    Hopelijk vind je een goede tandarts!

Geef een reactie

