Attack!

ik kreeg gisterenavond toch wel ‘bezoek’ van zo’n fameus trojaans paard zeker op mijn pc. Miljaar. Ik wist eventjes niet wat gedaan zenne, nikske geen praat meer te krijgen uit de laptop, compleet geblokkeerd. Gelukkig hebben wij hier 2 computers in huis en nadat mijn broer zijn paswoord had doorgesmst vanop z’n werk kon ik dus op tinternet gaan zoeken wat de oplossing was.

En kijk zie, ik, computerleek en nauwelijks het verschil kennende tussen een stroomkabel en een netwerkkabel.. ik heb dat helemaal zelf kunnen oplossen! Zo trots dat ik was op mijn eigen!

En toen mijn computerke weer deed wat het moest doen (informatie spuwen dus 🙂 ) heb ik raprap al mijn foto’s gekopieerd naar de externe harde schijf. Want in die 2 computerloze uren kon ik maar één ding denken; mijn foto’s!! Sebiet ben ik mijn foto’s kwijt!!!

Gelukkig niet dus. En nu staat alles tot eind 2012 op de externe harde schijf. Oef. Rust in mijn hoofd. En om het af te leren nog een fotoke van mijn koters.

Ik zal er best wat uitleg bij geven of ge gaat denken: ammai die kleinen heeft ne slechte kledingsmaak :-). Mijne zoon ging trouwen donderdag op school, in het kader van de week vd liefde. En dus vond hij dat een strikske op zijn plaats was. De trouwerij is uitgesteld tot na de vakantie trouwens want de bruid is gaan lopen of ze had de griep, dat kan ook 😉

ik vind het zelf een geweldige foto, ze staan er echt op zoals ze zijn 🙂

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Attack!

  1. evavertelt zegt:

    super foto!
    enne… niet om u schrik aan te jagen, maar maak toch nog maar een extra backup.
    onze externe harde schijf heeft onlangs de geest gegeven… 😦

  2. mamavantwee zegt:

    ik voirg jaar wel al m’n foto’s én filmpjes kwijtgespeeld. 2 jaar fotomateriaal weg uit het toen maar 2,5 jaar oude leventje van m’n tweeling. Een dag lang heb ik gehuild. Vooral die filmpjes heb ik hartzeer van. Regelmatig (om de 2-3 weken) de externe harde schijf synchroniseren, zo merk je vlug als je harde schijf kapot is. En ben je hoogstens die laatste weken kwijt. Ik ga binnenkort eens eens een tweede backup nemen en letterlijk stockeren bij familie. Want als m’n huis hier afbrandt….

  3. Christel zegt:

    Ze zijn heel leuk. En je lieve meid, met guitige wangetjes!

Geef een reactie

