40 dagen zonder….

jaja ’t is weer van dat. Een jaar gaat toch gauw voorbij hé!

En ik ga mijn ‘stunt’ van vorig jaar herhalen dus: 40 dagen zonder frisdrank. Ik heb het toen zelfs langer uitgehouden en toen ik herbegonnen ben was het ih begin enkel op zondagavond omdat dat onze vaste fastfoodavond is. En daarna, ergens in de zomer is het helemaal mis gegaan :-). Allé mis, ik drink langs geen kanten meer de hoeveelheden cola die ik begin vorig jaar nog dronk. De periode dat maren ih ziekenhuis lag en de weken erna, heb ik écht liters per dag gedronken. Ik at niet, ik sliep niet, ik leefde op cola gewoon 24/7.

Gelukkig is die slechte gewoonte ondertussen echt verleden tijd. Nu drink ik zo af en toe eens een glas, een paar id week zoiets. Pakt een liter of zo id week. Dus dat gaat piece of cake worden om het nu helemaal te laten. Hoop ik!

Wat drink je id plaats is een veelgestelde vraag. Awel water van de kraan :-), of al eens spuitwater, of een glaasje roze pompelmoessap of appelsap. Meer thee dan anders dat ook.

Sebiet nog 1 glaasje cola om het af te leren en dan fini tot Pasen!

Zij die de komende weken een energieboost van jewelste gaan krijgen, groeten u! 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op 40 dagen zonder….

  1. Succes! Lukt je zeker en vast!! Hier al een weekje of 4 aan het weight watcheren. En dus braafjes 2l water per dag aan het drinken. Met als gevolg dat de cola light verslaving al 4 weekjes spontaan verdwenen is… Want 2l water is véél voor iemand die weinig dorst heeft. Daar bovenop nog cola light drinken zou gewoon niet lukken 🙂

  2. knightdubois zegt:

    Water met versgeperst citroensap erin !

  3. TheMiss zegt:

    You can do it! Ik weet nog altijd niet hoe ik het gedaan heb, maar dat afkicken is mij ook gelukt!

  4. Alice zegt:

    Mmmm rose pompelmoessap is hier ook een favorietje s avonds voor de tv.
    Ge gaat dat goed doen!

Geef een reactie

