mijn sjakosj

Hell ik heb een nieuwe sjakosj. In de vorige was ik altijd alles constant kwijt en de voering was ingescheurd waardoor ik altijd onder de voering moest zoeken naar kleingeld, snoepkes, … enfin zo dinges die niet ergens inzitten.

Dus kocht ik een nieuwe. Geen dure, ik verslijt sjakosjen aan de lopende band. Gewoon zo’n carrefour ding. Lichtbruin en met een tijger of pantervoeringske. Effenaf marginaal maar kom. Het dient waarvoor het moet dienen: alles meesleuren wat meemoet.

Ge kunt niet geloven wat daar allemaal inkan in die nieuwe sjakosj van mij! Ge-wel-dig. Echt zo’n Mary Poppins geval. Vandaag bijvoorbeeld haal ik daar uit:

  • een zakje vd bakker met 2 boterkoeken (mijn middageten)
  • mijn agenda vd hema
  • mijn portefeuille en portemonnee
  • 1, 2, 3 stylo’s
  • een notaboekje
  • mijn e-reader
  • een volledig pak vochtige doekjes
  • een cd van dobus
  • een kleine dvdspeler (afleiding voor de dochter tijdens haar kinésessies)
  • de kabel van de dvd speler
  • paperassen die ik moet invullen voor mijn dochter (weeral)
  • een pakje papieren zakdoekjes
  • een doosje tictacs
  • een deostick
  • mijn zakje met pillen etc
  • een halfvol flesje water
  • mijn map met Tripliek teksten die ik moet nalezen.
  • zo’n bankkaart lezer

Ik kan daar gewoon mee naar den oorlog met die sjakosj HA!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op mijn sjakosj

  1. mamavantwee zegt:

    uh, da’s een half huishouden dat er in zit!!! hihi. Volgens is het eerder een valies die sjakosj van je.
    en ik dacht dat IK veel meesleurde….. pfff.

  2. Alice zegt:

    Geweldig!!!

  3. Alicia zegt:

    Dat vraagt om een foto. Eerst dacht ik overigens, ik ben Nederlands dus vandaar mijn onbegrip, dat het om een portemonnee ging.
    Maar een portemonnee gaat natuurlijk niet in een portemonnee.

  4. Christel zegt:

    Een sjakosj met een elastische bodem begot! 🙂

  5. knightdubois zegt:

    cool maar ik verwachtte ook ne foto eigelijk !

Geef een reactie

