Vintage

is dat al Vintage, vroeg ik me deze ochtend af, toen ik mijn beige blazerke nog eens uit de kast haalde? ik kocht het 18 jaar geleden van mijn eerste loon dat ik verdiende als secretaresse. Het zit nog altijd als gegoten. Dat wil meer dan waarschijnlijk zeggen dat ik het 18 jaar geleden dus toch wat op het grootst gekocht heb want er zitten toch wel een 15-tal kilo’s tussen 1995 en nu… . Maar bon het past nog.

Waarom haalde ik dat nog eens uit de kast? Awel één van mijn goede voornemens dit jaar is dus om geen nieuwe kleren te kopen voor mzelf. Aleen als er écht iets versleten is mag ik het vervangen. En om niet altijd het zelfde te moeten aandoen haal ik dus nu af en toe eens iets ui de kast wat er al een tijdje inhangt. Zoals het beige blazerke. Met een vrolijk truitje en sjaaltje erbij en mijn onafscheidelijke jeans eronder zie ik er redelijk deftig uit vandaag dus.

Raar hé zo een post van mij over mijn look. Haha. ik doe dat anders nooit. Maar de aanleiding is een beetje dat ik vanaf eind deze week terug mét bril door het leven moet. Na 8 brilloze jaren zal het weer een aanpassing zijn. En dat geeft je toch plots een andere uitstraling hé, allé ik vind dat toch. ik koos voor een klein, bruin, rechthoekig montuur. Geen kleurkes of excentrieke modellen voor mij, past niet bij mijn persoonlijkheid wat die lieve meneer bij pearl ook probeerde. Neen ik wil geen groene, roze, rode, blauwe bril. Ben aan het twijfelen of ik ook voor een ander kapsel zou gaan nu, nog korter. We zullen zien, eerst maar eens terug gewoon worden aan een gezicht mét bril 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Vintage

  1. wauw;.. na al die jaren past je dat nog 🙂

  2. Voetje zegt:

    Straf dat dat na 18 jaar nog past 🙂 Het zal inderdaad wel wennen zijn, die bril;

  3. En krijgen we dan een fotootje te zien ;-)?

Geef een reactie

