dingen die ik met u wil delen 2013/1

  • dat ik te veel snot in mijn hoofd heb om iets deftig te zeggen, laat staan schrijven
  • dat dit dus het derde bammekesweekend op rij is dat ik ziek thuiskom, al is het nu wel héél erg
  • dat ik het niet tof vind dat ik de moeite doe om een griepspuit te halen en dan toch griep krijg
  • dat het bammekesweekend weer heel gezellig en leuk was
  • dat ik het grootste varken ooit gezien heb, ons fienTJE
  • dat de bonte beestenboel in Wortel een echte aanrader is voor al uw boerderijklassen, familiebijeenkomsten, groepsweekends…
  • dat mijn kleine meid zich heel goed staande houdt in zo’n groep kinders van een paar maand tot 9 jaar, ze speelt met alle leeftijden en alle leeftijden met haar
  • dat ik een week huisarrest kreeg van de dokter en dat voor één keer niet zo erg vond, ge kunt denken hoe miserabel ik mij voel
  • Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

    4 reacties op dingen die ik met u wil delen 2013/1

    1. Christel zegt:

      Uitzieken, dat is de beste remedie!

    2. TheMiss zegt:

      Hopelijk snel beter!

    3. ismama zegt:

      als het u een beetje beeter doet voelen u dochter valt ook in de smaak bij kinderen van 30 en ouder heb ik hier willen merken 😀
      veel beterschap

    Geef een reactie

