my new best friends

snif snif ik doe niks anders precies, sinds zondag staan de sluizen in mijn hoofd en neus precies fullcontinu open. Let the snot out. Dus zijn mr sinutab, mr neusspray en mr sedergine mijn nieuwe beste vrienden. in samenwerking met mevrouw puffer en juffrouw hoestsiroop want o ja hoesten doen we ook. En vermits (sorry als ik te veel details vertel maar 3 dagen thuis zonder vrijwel enig sociaal contact doet wat met een mens) sinds deze ochtend het snot niet alleen geel en groen ziet maar ook rood heb ik nog maar eens een afspraakje gemaakt met de huisarts. Kwestie dat ze niet vergeet hoe ik er uitzie niewaar. Ik vrees dus dat mijn vriendjes het gezelschap zullen moeten tolereren van monstertje antibiotica. En hopelijk heeft de doc ook een oplossing voor mijn lippen die zowel aan de binnen- als aan de buitenkant volledig open liggen. auch. snif snif.

En dat deze f** ing winter nu eidenlijk eens mag stoppen. Ik wil zon, ik wil warmte , ik wil ne t-shirt met korte mouwen aandoen. Ik wil mijnen hof in orde kunnen zetten. Ik wil dat de kindjes buiten kunnen spelen. Ik wil de was buiten kunnen drogen. Ik wil aan de grote kuis beginnen binnen maar daarvoor moet er eerst vanalles buiten kunnen. Ik wil dat mijn dochter haar eerste schooldag een zonovergoten mooie dag wordt, net zoals zijzelf is. Nog 6 dagen winter! En dan vort, hup, weg! En liefst nog wat vlugger!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op my new best friends

  1. Voetje zegt:

    Veel beterschap! Misschien kunnen we eens afspreken om samen te snotteren? 😉 Hier staan de neusspray, Strepsils en Dafalgan al een paar dagen klaar

Geef een reactie

