dingen die ik met u wil delen 2013/2

  • dat wij hier deze week veel werk verzet hebben zowel binnen als buiten. Nu terug eventjes pauze
  • dat ik fan ben van het wondersponsje, u heeft er geen gedacht van! Al maren haar picassokunstwerken op onze mooie witte muren zijn verdwenen als sneeuw voor de zon!
  • dat na drie maand niks nieuwe kleren kopen het leuk was om met een aankoopbon nog eens tussen de rekken kunnen snuisteren en er een lentebloesje en cardigan uit te kiezen in vrolijke kleurtjes. Maar moeilijk jong! Als je weet dat dit zowat het enige wordt voor deze lente, fieuw!
  • dat ons bezoek aan de downpoli nogal crash & burn was en mijn besluit nu echt vaststaat dat ik er niet meer heenga
  • dat ik en de zoon een dagje gingen ploppen en het leuk was. Maar toch licht verontwaardigd ben ik over de award voor kindvriendelijkste pretpark: tzal toch niet voor kindjes met een handicap zijn! Remember this?
  • dat na: ‘nananie (dat gaat niet) en ‘ai nie saape’ (maren wil niet slapen) we vandaag ‘mama nie elp!’ (mama niet helpen) kregen. De dochter krijgt kuren ..
  • dat de tuin hier redelijk klaar staat voor de lente? Hallo? Iemand? lente?

  • Advertenties
  • Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

    Een reactie op dingen die ik met u wil delen 2013/2

    1. Alice zegt:

      Wondersponsje? Tell me more zou ik zeggen!!!

    Geef een reactie

