Aftellen

Ik zou gelijk nog ne keer iets moeten schrijven hé, ik heb efkens geen inspiratie. Wegens te druk en te moe en dingen die in mijn hoofd zitten waar ik mee bezig ben maar eigenlijk niks kan/mag over zeggen. Geen leuke dinges. Dinges die de zoon nog maar eens uit z’n lood gaan slaan vrees ik. maar bon, we moeten vooruit! Vantweekend een lekker rustig weekendje thuis, een jaartje ouder worden alweer en een stukje taart eten dus (aardbeitaart gezien dat de zoon zijn lievelingstaart is, moeder zet even haar eigen chocolade en suiker verslaving ad kant). En dan roetsjen we de volgende 14 drukke dagen door en hopen levend uit te komen op zaterdag 18 mei. Want dan…. vertrekken.wij.op.vakantie. Yeah! De zoon zet de kruiskes op de aftelkalender elke avond maar moeder telt stiekem even hard mee af…oh yes!!!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Aftellen

  1. IK ben hier via via terecht gekomen en omg een respect voor jou,……een BAM van 2 kids,……ik heb 1 puberzoon,…..en ik sta er absoluut niet alleen voor en toch vind ik het met momenten heel zwaar,……is er dan toch zoiets als geboren zijn als mama?? Ik kom vrees ik niet echt in aanmerking,……..

Geef een reactie

