42

42 kaarsjes mocht ik uitblazen vandaag! Als wij jarig zijn mogen wij zelf onze menu kiezen en ik had nog eens gekozen voor mijn mama haar fantastische tomatensoep met ballekes.. zo’n soep waar je van weet als oma er ooit niet meer is dan is die soep ook weg want niemand kan die nèt zo maken zoals zij dat doet. Njam! En daarna heel simpel ballekes in tomatensaus met frietjes. ik zeg het ik ben gemakkelijk als het op eten aankomt, het simpelste eten maakt mij het gelukkigst :-). En daarna op verzoek van de zoon aardbeitaart, héél lekker!

En ik ben verwend met leuke kadootjes, bonnekes om een paar winkels in te duiken en mooie bloemen. 42 rode roosjes!

Het was een zàlige dag, lekker gegeten dus, heel de dag buiten in de tuin kunnen zitten, fijne gesprekken met mijn dierbaren & lachen met de capriolen van de kindjes. Een dagje om in te kaderen en te bewaren in ons hoofd voor de mindere dagen.

( en o ja mijlpaalke voor de zoon: eerste keer de flosh getrokken op de kermis! joepie!!!)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op 42

  1. mamavantwee zegt:

    proficiat met je verjaardag. Leuk hé, zo’n dag. En binnenkort ook nog eens moederdag!!! Althans voor ons hier in Brugge, misschien in het Gentse niet zo???

  2. Happy birthday! Het lezen laat ons al meegenieten, leuk dat je zo’n fijne dag kende!! En cadeautjes krijgen is ALTIJD zo fijn!!!!

  3. Caro zegt:

    Happy b-day! Zalige dag om jarig te zijn.

  4. Katrien zegt:

    klinkt als een hele leuke dag!! Geniet nog na van je verjaardag! tot binnenkort

  5. Voetje zegt:

    Fijn te lezen dat je zo’n leuke dag had 🙂

  6. missfolies zegt:

    Klinkt als een heerlijke menu. 🙂 Nog een gelukkige verjaardag!

  7. Wat later, maar toch gefeliciteerd !

  8. ismamaisma zegt:

    42rode rozen *sugt* om jaloers op te worden 😉

  9. Patsy zegt:

    O jee, hopeloos te laat maar alsnog gefeliciteerd! Hopelijk had je vandaag nog een fijne Moederdag ook?!

Geef een reactie

