(250!) hoekje

ow ow ow mijn 250e blogje!!

Sinds gisteren heb ik mijn eigen hoekje in onze living. Ik zit al jaren te prutsen met laptop-op-eettafel, ontelbare mensen en ikzelf zijn gestruikeld over de kabel die vd eettafel naar de muur liep. Mijn moeder kreeg een attaque elke keer ze bij ons binnen kwam ;-).

Dus deed ik een rondje ikea, kocht een miniburo, een stoel en een burolampke en samen met een paar rode fotokaders levert dat dit mooie hoekje op:

properkes hé 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op (250!) hoekje

  1. anomama zegt:

    En het kan niet rommelig worden, want daar is geen plaats voor. Scheelt gelijk weer wat :-). Ziet er erg knus uit!

  2. Eilish zegt:

    En als mama stout is kunnen de kindjes zeggen : “vooruit in je hoek” 🙂
    Ik zou expres eens stout zijn om daar te mogen zitten, ’t ziet er mooi uit !

  3. Oh dat is echt leuk,……..en iedereen heeft een plekje voor zichzelf nodig,…..en jij heb ineens een mooi hoekje voor jezelf,………;geniet ervan!

  4. Gudrun zegt:

    Yup! Alleen niet erg ergonomisch als je lang computert…

  5. Patsy zegt:

    Wat een geestig hoekje! Erg leuk gedaan.

  6. missfolies zegt:

    Leuk! En joehoe voor de 250 blogjes!

Geef een reactie

