vakantie

Op dit eigenste moment zijn wij met vakantie aan zee. Onze favoriete vakantiestek. Mijn favoriete vakantiestek en zolang ik het nog voor het zeggen heb niewaar… :-). maar ik wissel wel graag eens af en dit jaar koos ik voor De Haan. Enkele jaren geleden waren we hier ook al eens en het beviel toen nogal, beetje een badplaats met een speciaal karakter en publiek precies maar bon. Géén hoogbouw aan de dijk en dat vind ik dus echt wel zijn charme hebben. We huren een vissershuisje in een vakantiepark ongeveer 1 km het binnenland in. Een goede uitvalsbasis om naar het strand te gaan (we gaan naar Wenduine want dat is nog altijd met stip mijn favoriete badplaats maar ’s avonds gaan we wel ons ijsje halen en een wandelingske doen in De Haan, samen met de rest van de beau monde (hihi). En we zijn ook direct weg het hinterland in zoals vanavond deden we nog een toerke door de polders op vraag van Tiemen, gaan we nog eens ‘koetjes kijken’ mama?

De kindjes hebben zich rot geamuseerd vandaag en ongelooflijk maar waar mijn 2 tv verslaafden hebben geen enkele keer gevraagd naar tv. Pas toen het ijsje verorberd was en de pyama’s aan waren sloeg de vermoeidheid toe en werd er nog een half uurtje tv gekeken. We zijn echt de ganse dag buiten geweest. Strand, dijk, speeltuin, wandelen, fietsen, skaten, zandkastelen bouwen, zélfs eten deden we buiten…. en Maren laat zich dus echt niet doen door haar grote broer, overal meestappen, fietsen, crossen. Af en toe toch nog eens gretig gebruik maken van het comfort van de buggy.

Maar op deze momenten weet ik weer waarom ik er twee wou…. zo mooi en fijn dat die vandaag samen gespeeld hebben, deugnieterij uitgehaald hebben, geknuffeld hebben…. écht broer en zus!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op vakantie

  1. Kris10 zegt:

    Leuke familiefoto 🙂

  2. En die band wordt alleen sterker,….ik en mijn zussie zijn nog closer geworden toen we allebei op eigen benen stonden,……..

  3. anomama zegt:

    Geniet er maar van! Ik neem aan dat het je laatste “buiten-het-seizoen-weg-vakantie” is?

  4. Leezzz zegt:

    Heerlijk klinkt dat. Op welk domein zaten jullie?

Geef een reactie

