druuuuuuuuuuuuuuuuuk

Ammai ’t is hier maar stillekes :-). ’t was deadline van Tripliek. En dan blijft er weinig vrije tijd over voor andere dinges. Maar kijk! Ik heb net de stick met al het materiaal in de brievenbus van de drukker gedropt & een mailtje met uitleg verzonden. Het zit er weer op! Allé er moet nog wat proefdruk nagelezen worden en nog wat gesleuteld worden hier en daar maar dat is peanuts. Hoop ik.

Ook op het werk is het de laatste tijd pompen én verzuipen, man man. Zoals elk jaar zijn mei en juni dodelijk. Vanavond nog wat doorwerken om een kleine voorsprong op morgen te kunnen nemen. Gelukkig volgen daarna relatief rustige zomermaanden.

Er blijft dus weinig tijd voor andere dinges. Mijn huishouden is een ramp, u wil écht de bovenverdieping van ons huis niet zien. Overal stapels was die moeten weggelegd worden, overal stapeltjes dit en dat die haastig uit de weg gelegd zijn om de benedenverdieping in een aanvaardbare staat te houden. De badkamer die echt dringend een poetsbeurt nodig heeft…. Maar kijk, de komende week hebben we dus wat uurtjes extra tijd om ook dat weer aan te pakken. En dan duikt er wel weer iets anders op. Zo gaat dat in mijn niet zo perfecte huisvrouw leven 😉

Géén ontspanning dan? O jawel hoor, ik ben vollédig ondergedompeld in mijn boeken voor de moment. Ik lees en lees en lees. ’s ochtend voor de kindjes wakker worden (als ik geluk heb en ze wat langer slapen), ’s avonds een half uurtje voor ik mijn bed induik. U moet mij niet vragen wat er de laatste weken op tv te zien was, dat is een medium dat mij minder en minder kan boeien. Ik vind het jammer voor wat nieuws en duidingsprogramma’s maar sommige kan ik ffw bekijken op internet en anders heb ik het niet gezien. Ik mis niet veel denk ik. Toch?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op druuuuuuuuuuuuuuuuuk

  1. mamavantwee zegt:

    Herkenbaar. Hier is het huishouden ook een puinhoop. Was ik vanmorgen opgestaan met het gedacht vanalles te doen, maar ja, was dat nu toch geen mooi weer vandaag, zeker. Dus wij naar buiten hé, en naar de zee… Zaaaalig was het, net genoeg zon, niet al te veel wind, nog geen badpakken-weer volgens mij, maar zo al eens de zee aanschouwen met het zonneke op je gezicht. We love De Haan. Klein en fijn, maar toch krijgen we er nooit genoeg van. En voor ons nog dichtbij ook, zo’n 15 km!!!
    Dus dat wordt hier vanavond ook nog een rush om alles klaar te hebben voor de week. By the way, hier is het niet alleen boven dat er dingen klaar staan om gedaan te worden. Moest nu nog iemand aan m’n deur staan vanavond, dan geraken ze echt niet verder dan die deur. Er MAG echt niemand binnen.
    Maar de kinderen hebben genoten, de mama heeft genoten en oma en opa (die ook mee waren) hebben ook genoten (misschien wel vooral van die kleinkinderen ;-))

  2. Je mist totaal niks op televisie,…….en het zal er niet op vooruit gaan,…..hier wordt juni ook heel druk, examens 🙂 :-), ik kijk uit naar de eerste week van juli, no-kids week en met een beetje geluk ook rustig in het paradijs :-),………laat het huishouden maar voor wat het is hé,……niemand moet de bovenverdieping zien 🙂

  3. Voetje zegt:

    Ik kijk ook niet echt veel TV, hij staat hier wel op op de achtergrond maar ik kijk of luister niet echt. Hopelijk is de drukke periode snel voorbij en kan je gaan genieten van de zomermaanden!

  4. prinses op de kikkererwt zegt:

    Heel herkenbaar. Hier bewust geen tv, en hoe moe en druk ik ook ben: voor lezen heb ik altijd tijd :).

Geef een reactie

