OOTD

Owkay u kent mij niet als hippe blogger (alhoewel hippe alleenstaande mama ooit een trefwoord was waarmee men op mijn blog terechtkwam) en al zekers niet als fashionista maar vandaag krijgt u van mij een echt OTTD (outfit of the day voor mijn collega onhippe mensen) blogje.

Ik draag vandaag boven mijn onmisbare Marie-Jo (reclààm) namelijk: een rokje met felle kleurkes print (oranje/fuchsia/paars achtig), een wit tshirt met V hals, een oranje vestje én….. sloefen. Enfin de dingen die ik draag als sloefen zijnde kleppers. (thank god for wiki)

En neen ik zit niet thuis maar op mijn werk. En ja ik ben dus mijn schoenen vergeten aandoen deze ochtend. Oops. Ter vergoeilijking: ik moest ook 2 totaal niet uitgeslapen kinders uit bed plukken, gekleed krijgen, zorgen dat ze iets gegeten hadden, boekentas maken, boterhammen smeren, het schoolthema indachtig documentatiemateriaal zoeken, ne was ophangen… de gebruikelijke ochtenspits*** met als extraatjes ‘ik vind mijn autosleutels niet’. U kent het of u bent beter georganiseerd dan ik.

Bon mijn collega ligt al de ganse dag in een lachstuip, ik heb alvast iemand een leuke dag bezorgd dus én ik denk dan maar bij mezelf ‘moest ik sarah jessica parker zijn ik zou nen nieuwen trend gelanceerd hebben en de prijs van de kleppers was nu al x 100 geweest‘. En gij nu.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op OOTD

  1. Hahahahahahahaha, schitterend verhaal,……..jammer maar helaas ben ik te goed georganiseerd om dit voor te hebben (vanzelfsprekend),……en je hebt een punt, er was een nieuwe trend gelanceerd,……

  2. Eilish zegt:

    Eigenlijk had daar nu nog een foto van de kleppers bijgemogen 😉

  3. maaike zegt:

    een beetje chaos maakt ’t leven spannend
    goed gedaan bé!

  4. Alice zegt:

    Zolang het comfortabel zit mag het! En ik vond u in het echt wel behoorlijk hip zenne 🙂

  5. Bij een OOTD horen wel foto’s….vooral vanwege de kleppers hihi! Schitterend verhaal gewoon!:-)

  6. Els zegt:

    hihihi, de max, zie het zo voor me, en vooral dat van die onmisbare Marie Jo vind ik leuk, aja, ne goeien outift begint met goeie lingerie 😉 voila, reclààm!!! x

Geef een reactie

