Fier

En zo werd ik dus gisteren meter van Emmeke! Een flink brokje baby van dik 4.2 kg en 52 cm.. Kleine Emmeke zorgde meteen voor een verhaal dat nog decennia zal meegaan want ze besloot het ziekenhuis niet af te wachten en gewoon thuis id badkamer ter wereld te komen waar de mama gelukkig net op tijd assistentie kreeg van collega-meter Cindy. Geen dokters in de zaal, geen papa id buurt alleen de oerkracht van mama en de hulp van meter. How cool is that 🙂

Onnodig te zeggen dat kleine Em haar krediet al bij de geboorte volledig opgebruikt heeft en de gemakkelijkste baby zal zijn en de vrolijkste kleuter en gemakkelijkste puber ooit zal worden ;-). Toch?

Ik mocht haar al vvan dichtbij bewonderen en natuurlijk is dat het schoonste, schattigste metekind van het moment. Dat spreekt voor zich.

Welkom Emmeke!!!!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Fier

  1. Proficiat met Emmeke !

  2. Proficiat meter en dat jij rustig bent kunnen blijven,…….ik zou in paniek slagen denk ik, hoewel ik heel goed besef dat je lichaam aangeeft hoe je moet bevallen,…….

Geef een reactie

