Nog fier

Deze week was er bij Tiemen op school de uitreiking van de kleuterdiploma’s. Leuk hoe ze daar toch maar weer aandacht aan besteden aan zo’n toch wel belangrijk moment. De kleuters waren al een paar weken aan het oefenen, eerst zou het een plopdansje worden maar dat vonden ze collectief toch nét iets te kinderachtig voor een bende (bijna) 6-jarigen dus werd het ‘I like to move it’. En de andere kleuterklas bewoog op ‘celebration’ en afsluiten deden ze op ‘vrolijke vrienden’. Een leuk moment voor een superfiere zoon én mama. Na het officieel gedeelte was er nog een receptie met een lekker ijsje voor de kindjes en drankjes voor de ouders. En daarna gingen we thuis verder feesten met oma, opa & peter. En kreeg de afgestudeerde een kadootje natuurlijk ;-). Nog één week is Tiemen een bijtje en dan zwaaien de deuren van de kleuterschool definitief dicht… ongelooflijk hoe vlug het allemaal gaat! Een dikke merci aan Juf Nele & Juf Sybil voor de afgelopen 2 hele fijne jaren in de bijtjesklas!

DSCN0886

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Nog fier

  1. Eilish zegt:

    Volgens mij was dat cadeauTJE toch iets te klein voor zo een gebeurtenis 😉
    Stralende zoon heb je !

  2. Ik heb mij bij deze diploma-uitreiking moeten haasten om hem mee te maken,……en ik was blij dat ik me wat opzij kon zetten, want ik kon het niet droog houden toen Chattheo zijn klasje hun afscheid vierde :-), op naar een volgend hoofdstuk,…….en een nieuw ritme,…..

  3. Ik heb mij bij deze diploma-uitreiking moeten haasten om hem mee te maken,……en ik was blij dat ik me wat opzij kon zetten, want ik kon het niet droog houden toen Chattheo zijn klasje hun afscheid vierde :-), op naar een volgend hoofdstuk,…….en een nieuw ritme,…..succes 🙂

  4. Voetje zegt:

    Ik kan me voorstellen dat jullie allebei heel fier zijn! Proficiat! En alvast veel succes met de volgende stap.

  5. Patsy zegt:

    Proficiat aan Tiemen met zijn eerste (van de ongetwijfeld vele) diploma (‘s) ! Goh ja, eigenlijk verdienen ze een cadeau(tje) hè. Ik heb er dit jaar nog niet aan gedacht…shame on me. Zou ik ze durven meenemen naar de speelgoedwinkel om ze iets te laten kiezen… hmm misschien toch maar niet 😉

  6. maaike zegt:

    da’s zo een grappig t-shirt 🙂
    miro heeft dat ook
    en proficiat aan uwe grote zoon

Geef een reactie

