Dingen die ik met u wil delen 2013/3

  • dat het warm is, fiew
  • dat mijn dochter zou slapen in het zwembadje als ik ze zou laten doen
  • dat ik vrijdagavond zo nen fijnen avond had, het is toch wat, zo uw gelijke vinden in andere mama’s en 1 papa (moedig tussen al dat vrouwengeweld haha) van downkindjes. Zo verschillende mensen en toch zo veel overeenkomsten. Netwerken jong, dat is dus zo mijn ding. Me like.
  • dat ik 1 bang moment vreesde dat we onze Emilio Romano kwijt waren nadat ik hem al 48 uur niet meer gezien had. Bleek dat de kat en ik gewoon op een ander ritme leefden die 2 dagen. Gelukkig maar.
  • dat het aantal mensen dat maren gaat begeleiden op school alleen maar toeneemt en ik niet goed weet of dat nu goed is of niet. Allé ’t is vaneigens goed maar man, toch een beetje beangstigend ook bij momenten. Ik ga nen heel strakke agenda mogen bijhouden ih najaar dat ,als Maren ziek valt, ik de juiste mensen kan verwittigen.
  • dat ik dit weekend nog eens met een bende mama’s en kindjes op stap ga die ik eigenlijk alleen maar virtueel ken tot hiertoe. We gaan daar eens verandering in brengen hé. Mijn juffen uit het lager zouden mij niet herkennen peins ik, ik die onder de tafel kroop als er een vreemde de klas inkwam. Ik die zo kick op netwerken en nieuwe mensen leren kennen nu.
  • dat ik nog 2 dagen moet werken en dan drie weken thuis ben met mijn 2 bloedjes. Geen vakantieplannen behalve dolce far niente en zien wat de dag ons brengt. Al een paar vage plannen voor afspraakskes met vriendjes en vriendinnekes. En nen doop! Ha!
  • Advertenties
    Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

    2 reacties op Dingen die ik met u wil delen 2013/3

    1. Van zo’n blog word ik nu gelukkig se. Geniet van jullie vakantie, ik tel ook halsreikend af,……..naar 3 weken leven zoals het komt!!

    2. Inge Frans zegt:

      Ik herinner me eerder een pertig dametje dat goed wist wat ze wou… En toen al heel taalvaardig was. Ik geniet van je schrijfsels!

    Geef een reactie

