ouwe zaag

Dus onze gemeente heeft een fb pagina. Aloha! Geweldig innovatief en al, ge leest daar de zotste dinges maar ook wel interessante info, je krijgt schone foto’s te zien van de evenementen uit de gemeente, je kan daar al eens een vraag stellen als: waar staat er tegenwoordig een kledingcontainer, of ik zoek ne tandarts etc… Gegarandeerd binnen de 2 minuten antwoord 🙂

Staat daar vorige week een bericht op van iemand uit de naburige gemeente dat ze opnieuw een festival organiseren en helpende handen zoeken. En ik, stout als ik ben, reageer mét een knipoog: dat het hopelijk met wat minder lawaai zal zijn als vorig editie. (Want de vorige editie heb ik in het midden vd nacht ne mail gestuurd naar onzen burgemeester over het toch wel overdreven lawaai. ik bedoel, als ik uit mijn bed daver van de bassen van een festival dat bijna een km verder is, dan vind ik dat overdreven. Boring me…)

Krijg ik daar dus de ganse goegemeente over mij… ‘want het zijn wél lokale jongeren die dat festival organiseren hé madam en ondertussen doen ze geen ander kwaad dus lààt ze.’ Etc Etc… ondertussen ben ik in het ganse gesprek dus de boeman, de kwaaie, de ouwe zaag, de saaie kwiet. En ik heb zo veel goesting om daar eens carrément mijn gedacht te zeggen maar bon. Straks krijg ik nog één of andere politieke stempel over mij en daar heb ik geen zin in.

Maar onthoud het dus, als u nog eens ne zoekterm intikt om hier terecht te komen: ‘ouwe zaag’ Gegarandeerd sta ik vanboven in de zoekresultaten 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op ouwe zaag

  1. Kris10 zegt:

    Zeker nu ‘ouwe zaag’ drie keer in uw artikel staat en ik het hier ook nog een keertje typ.

  2. Christel zegt:

    Ach, die ouwe zaag! 🙂

  3. Eilish zegt:

    Ik hou van ouwe zagen, zo van die mensen die vinden dat er nog wat nachtrust mag zijn en zo… Volgens mij moet je een club oprichten met allemaal mensen die van jouw gedacht zijn, daar gaan ook veel mensen op af komen ! Wel opletten dat je niet teveel lawaai gaat maken dan 😉

Geef een reactie

