Septemberblues

Aloha! Nog een weekje zijn we in vakantiestemming, allé niet dat we niet moeten gaan werken etc maar er is toch nog net dat ietsje minder druk dan vanaf volgende week.

En het zal wel zijn omdat we zo’n prachtige zomer gehad hebben en ik voor het eerst in jaren écht drie volle weken genoten heb van ’s morgensvroeg tot ’s avondslaat… maar ik heb dus echt geen zin in september. Echt. Niet.

Want september betekent dat mijn extra project op het werk op kruissnelheid komt en ik – naast mijn gewone werk natuurlijk – wel wat uurtjes zoet zal zijn daarmee… extra uurtjes.

En september betekent ook de start van het schooljaar. Voor Tiemen een gans nieuw avontuur met de overstap naar het eerste leerjaar wat ongetwijfeld zal leiden tot wat extra spanning en mss ook wel wat extra uurtjes werk (ik denk maar ad schriften die moeten gekaft worden 🙂 ). En Maren krijgt in de crèche een bijna volledig nieuwe groep kindjes om zich heen… én start in de eerste kleuterklas met duobaanjuffen (die ze gelukkig allebei al kent), de GON wordt opgestart dus een extra juf erbij, de kiné wordt opgestart dus nog een extra persoon erbij… vanaf de start van het academiejaar komt er een student haar wat bijstaan in de klas du nog een persoon erbij om te leren kennen en mee omgaan. Mijn poppemie is gelukkig een héél sociaal kindje maar toch… ik verwacht op z’n minst toch wel wat strubbelingen en lastige nachten etc…

Veel nieuw, veel extra, veel onzekerheid. Aaaarrgghhhhh.
Maar we staan ervoor en we moeten erdoor hé… ha ja 🙂

Duimt u anders even mee dat ik mij zorgen om niks zit te maken en dat allemaal heel vlotjes gaat verlopen? Mercikes!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Septemberblues

  1. Kris10 zegt:

    Komt wel goed! De tweede week van september zal je je al afvragen waar je je eind augustus zo druk om maakte 🙂

  2. Ik ben mij ook om verschillende redenen zorgen te maken :-), net als jij,……en ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat het goed gaat lopen en dat de stress tot een minimum wordt herleid ook voor jou,…..want stress is zo’n negatief gevoel en zorgen nog meer 🙂

Geef een reactie

