En toen was hij 6

Ein-de-lijk!! Donderdagavond toen het donker was en hij ging slapen zei hij: mama mag ik nu alsjeblief al een béétje 6 zijn… het is toch al donker hé, bijna mijn verjaardag. Het kind keek ernaar uit zoveel is duidelijk!

6 dus! Hij kreeg een verjaardagsontbijt op zijn verjaardag natuurlijk, hij werd gevierd in de klas, gisteren hadden we thuis een heel leuk familiefeestje met superleuke kadootjes voor de jarige en komende woensdag komen er wat schoolvriendjes spelen en pannekoeken eten!

De 6-jarige ging zaterdag kennismaken met de scouts. Het was geen onverdeeld succes. ‘Waarom moet ik naar die school’? Tja, dat is het niet hé… Ik hoop dat ik m zaterdag nog meekrijg voor een tweede probeerpoging maar ik voel de bui al hangen denk ik. Mijn grote uk is geen scoutsmateriaal…

Volgend jaar een nieuwe poging dus… of iets anders proberen. We zien wel. Met de berg speelgoed die ons huis weer rijker is kan hij m in elk geval een ganse winter lang amuseren 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op En toen was hij 6

  1. TheMiss zegt:

    Proficiat voor je grote jongen!

  2. Tania zegt:

    proficiat!!! Ook voor de mama…

  3. En naar de grote school,….het begin van het einde ;-),…..geniet van deze fantastische leeftijd en Chattheo was en is nog steeds geen scoutsmateriaal,…….jammer maar helaas!!

Geef een reactie

