Nieuwe jas

Herinnert u zich nog één van mijn goede voornemens? Een gans jaar geen nieuwe kleren of schoenen kopen voor mezelf, behalve om iets dat echt versleten of stuk is te vervangen.

Ik had het nooit van mezelf gedacht maar ik hou dat dus nog altijd vol. Ik heb een ganse zomer overleefd zonder één nieuw ding te kopen, zelfs de solden zijn volledig aan mij voorbij gegaan. Ik kan op 1 hand tellen wat ik dit jaar al voor mezelf gekocht heb. 1 paar schoenen ter vervanging van een kapot paar, 2 tshirts met lange mouwen ter vervanging van een paar waar de vlekken echt niet meer uitgingen en 1 jogging omdat de vorige echt wel versleten was.

En nu is er het volgende issue. Ik heb een korte okerkleurige donsjas voor de winter en dat is goed voor de gewone werkdagen en de weekends. Maar af en toe moet ik al eens gaan werken op wat deftigere events en dan draag ik dus wat ‘gekledere’ dinges en daar past die donsjas echt niet op. Ik had al jaren ook een donkergrijze halflange wollen jas maar die is na een winter of 7 (schat ik zo) echt wel toe aan vervanging. Dus mag ik mezelf trakteren op een nieuwe winterjas. joepie. En na lang zoeken vond ik gisteren ook wat ik wil: een halflange zwarte wollen jas met een speciale kraag van Only. Iets tijdloos met toch wel een leuk kantje aan. En binnen mijn budget. Nu nog een winkel vinden waar ze dat merk verkopen.. of toch maar Zalando een kans geven?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Nieuwe jas

  1. maaike zegt:

    zalando 😉
    ’t is echt een gemak
    ik bestelde ook eens iets, meteen 2 maten omdat ik niet wist welke ’t best zou zijn en dan hup gewoon terug en enkel betalen wat je houdt!

    enne foto’ke he 😉

  2. Wel dat wil ik ook een nieuwe jas, mijn oude is versleten, samen met wat cardigans die ook vervangen gaan worden,…..

  3. missfolies zegt:

    Die jas heb je zeker verdiend, amai! Zou een schitterend voornemen zijn voor mezelf, voor 2014. En idd Zalando, zo’n gemak.

  4. lentebloem zegt:

    Zalando, jawel!

    Een groot gemak. En al helemaal als je zo goed weet wat je wil.

  5. Heidi zegt:

    Ha, ik maakte dat voornemen ook. Tot hiertoe kocht ik alleen een paar sandalen voor mezelf.

Geef een reactie

