Dingen die ik met u wil delen 2013/4

– dat de controle arts ons gunstig gezind was. Hoera! Eventjes financieel ademhalen…

– Dat de zoon helemaal mee is met hakken en plakken en lezen. Tot zover dat hij de krant afspeurt naar woordjes en letters die hij kent.

– Dat de dochter het goed doet op school. Op het MDO deze ochtend alleen maar positieve klanken. Klein werkpuntje: het weglopen. Maar we gaan daar nu allemaal eens op focussen de komende maanden. Benieuwd of ons miss er mee gediend gaat zijn.

– Dat de zoon na de eerder negatieve pogingen vorig schooljaar nu doldoldol en zei ik al dol- enthousiast is als het woensdagnamiddag is en hij met juf L. mag gaan zwemmen. Dat het een moeder een rib uit haar lijf kost om dat te blijven betalen zien we dus efkens met veel plezier door de vingers. Nog een paar lesjes en dat eerste brevet is een feit! Daarna mag Tiemen kiezen of hij verderdoet of niet maar ik vermoed dus van wel, hij wil graag leren duiken ook liet hij al blijken..

– Dat moeder de smaak van het zelf confituur maken te pakken heeft. Die paar beginnersfoutjes (keramisch vuur vol konfituur omdat het boeltje overkookte terwijl ik er stond op te kijken oops) zijn eruit en gisterenavond maakte ik vlotjes op een klein half uurtje 4 potjes pruimenkonfituur.

– Dat de winterjas besteld is, niet bij Zalando omdat hij daar al uitverkocht is maar bij de webshop vh merk zelf was een ander model dat ik ook mooi vind gelukkig nog beschikbaar…

– Dat ik zo ah genieten ben van deze Indian Summer… komend weekend ga ik zaterdag een ganse dag vergaderen voor de goede zaak, maar zondag hopelijk mooi weer zodat we nog eens naar het park en de speeltuin kunnen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dingen die ik met u wil delen 2013/4

  1. Het mag ook wel eens meezitten, geniet ervan!!!

Geef een reactie

