Schoon

ik ben normaalgezien niet zo’n realityshowkijker maar toen we bij Downsyndroom Vlaanderen de vraag binnenkregen van een productiehuis naar potentiele deelnemers voor ‘ik wil ook een lief’ nam ik me toch voor om ook eens naar het resultaat te kijken. De eerste afleveringen kwam het er niet van maar zag ik wil hele enthousiaste reacties in de speciale kindjesgroep op fb binnenstromen. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt natuurlijk. Dus deze week keek ik een stukje mee en zag dit:

Ik wil ook een lief

Hoe schoon en puur is dat zeg. En wat een tof meiske. Ik zag al verschillende downmama’s reageren: ooh ik hoop dat mijn dochter later een Elieneke wordt. Awel ik ook. Ik ben fan. 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Schoon

  1. jessie zegt:

    Oh ik ben ook mega fan! Een paar weken geleden was er ook al zo’n super toffe met mega coole ouders! Twas toen zo ontroerend mooi, echt geweldig om zien!

  2. carmabellejane zegt:

    Ik ben normaal ook niet zo’n realitykijker en toen het programma werd aangekondigd in de kranten, was ik nogal sceptisch. Het wordt vlug uitlach-tv denk ik dan… Maar ik vind het een heel mooi programma die veel facetten laat zien!

    xoxo

  3. Hier nog een mega-fan, het is zo PUUR!!!!

Geef een reactie

