Mooi

Toen ik mij gisteren aan de blog zette om nog eens iets te schrijven kreeg ik koudwatervrees. U vraagt zich af waarom? Awel ik had eerder die dag al 3 pareltjes van blogs gelezen en ik dacht ik kan dat niet, zo mooi schrijven. Over iets persoonlijks of over iets wat heel veel mensen aanbelangt of gewoon u grappig opwindend over iets www.

Uw nieuwsgierigheid is gewekt neem ik aan? Goed, u krijgt van mij de drie links….

De eerste zag ik passeren op fb. Ik ga daar nog ne keer een apart postje over schrijven over dat onderwerp 😉

De tweede zag ik ook passeren op fb en druk becommentarieerd worden. Van mijn favoriete blogster 😉

De derde vond ik gewoon mooi. ik was trots in haar plaats! Go Isma!

Ah en nog eentje om het af te leren. Zij geeft iets weg! U moest al geklikt hebben! 🙂

Voilà lezing genoeg zou ik zeggen. Ik ga mij nu 2 dagen in de zetel gooien en spelen met mijn kinders. En wie weet krijg ik zelf weer inspiratie dan.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Mooi

  1. wel de wereld waarin de mensen van blog nr 1 leven lijkt me zo vreemd
    die mensen zijn echt wereldvreemd, ze moesten ne keer naar Gent komen,
    waar in hun klasje niet O NEE 3 vreemdelingen zullen zitten, nee in sommige scholen, mag je al blij zijn dat er 3 autochtonen in een klasje zitten… (oei;. dat mochten we niet meer gebruiken, kindjes van Belgische origine dan? )

    ik ben leesmama in het 4e leerjaar, en mijn ene leesgroepje bestaat dit jaar uit :1 Turks kindje, 2 Marokaantjes, 1 Nepalees kindje en 1 Belgske… en laat dat Belgske nu net een “zwartje zijn” eentje die heel trots zegt: ik ben Belg!

Geef een reactie

