Lezen

Als u zich trouwens afvraagt wat ik doe in plaats van bloggen (shame on me alweer een week voorbij): LEZEN!
Check mijn leeslijst van de afgelopen jaren…hierboven ergens…. ik heb dit jaar mijn leeschallenge al gehaald (24 boeken lezen), jèèèèèj.
En we gaan nu een midweekje met vakantie dus als de kindjes slapen is er daar véél tijd om te …lezen. Ha ja….

En hoe komt dat ik nu ineens weer meer lees dan de afgelopen jaren? Goh ja, de kindjes worden wat groter en kunnen zichzelf al eens beter entertainen dus gewoon wat meer tijd. Mijne reader natuurlijk, meer dan de helft van de gelezen boeken staan op de reader en ik sleur die overal mee naartoe. van als ik ergens 10 min moet wachten haal ik die boven. De zoon volgt zwemles en mama wacht in de hall dus elke week 25 minuten leestijd. En ik word natuurlijk enorm gestimuleerd door het leesgroepje op facebook waar ik meebabbel over boeken en auteurs etc met gelijkgestemde zielen. U vindt het hier. Sluit u aan! Elke maand leuke wedstrijden waar je mooie boeken kan winnen in ruil voor een recentie…. Tot daar misschien!!

(en ik beloof dat ik mijn leven ga beteren, binnenkort blog ik weer vollenbak mee…..)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Lezen

  1. En lezen is ook nog eens een bezigheid die je op veel vlakken stimuleert,….geniet van je vakantie!

Geef een reactie

