vakantie

‘ik heb zo het gevoel dat ik vanalles vergeten inpakken ben’ was mijn fb status zondagnamiddag.
Het is nu dinsdag en we zijn al gaan kopen: suiker, konfituur, nesquick.

En zwempampers hebben we ook niet bij constateerde ik in het kleedhokje vh zwembad daarnet :-).

En toen we ons net weer gingen aankleden merkte ik dat ik geen gewone pamper voor Maren bijhad. Oops.

Tot zover mijn status als goed georganiseerde moeder 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op vakantie

  1. Kris10 zegt:

    Zolang jullie maar plezier maken!

  2. Hahahahahahaha, wel en toch denk ik dat de niet-georganiseerde moeders meer genieten dan de georganiseerde,…maar ik kan fout zijn,……

  3. anomama zegt:

    Herkenbaar, ik heb ooit ook in het zwembad gestaan zonder schone luier :-).

  4. Eilish zegt:

    Maar de kinderen ben je niet vergeten. Gij goeie moeder gij !

Geef een reactie

