drukke tijden

Ammai ik geraak precies niet echt toe aan bloggen de laatste tijd, nochtans veel ideeën maar het is nogal druk (en ik ben verslaafd aan een nieuw spelleke ik zal het maar eerlijk toegeven 😉 )

Maar bon ik zal om te beginnen misschien eens vertellen waarmee wij ons onledig gehouden hebben de laatste 2 weken..

Werk & school & crèche & zwemles obviously.

Maar ook:

een heel leuk Sinterklaasfeest georganiseerd door Downsyndroom A’pen waar mama weer wat mama’s eindelijk eens in real life ontmoette na al ellenlange fbverhoudingen ;-), waar de kindjes de ECHTE Sint & Piet ontmoetten en zelfs op schoot mochten en ook nog een kadootje kregen! Het kon niet op en het feestje was in een binnenspeeltuin dus ze hebben een middagje hun hartje echt kunnen ophalen… Voorafgaand aan het feestje hadden we natuurlijk de blijde intrede van de Sint gevolgd op tv én onze schoen gezet met de brief met al onze wensen… (de goede man gaat zijn werk hebben…)

maren sint

tiemen sint

Mama gaf een interview aan een boekske (jaja echt) en bij dat artikel horen schoon foto’s natuurlijk. Afgelopen woensdag werd onze living dan ook een beetje omgebouwd tot fotostudio en werd Maren eventjes fotomodel van dienst. En ze deed dat met verve…

DSC00922

poetsen, poetsen, poetsen…. de al zo lang voor ons uitgeschoven grote kuis moest nu in versneld tempo want maandag komt de huisbaas op bezoek. En nu niet dat het hier een varkensstal is maar bon het was toch al efkens geleden dat er ook eens achter kasten en onder bedden ed gepoetst was. En het was de moment om weer wat rommel de deur uit te krijgen. Kringloopwinkel – containerpark – babynest* kregen een bezoekje van mama met veel spulletjes.. Gelukkig had ik de geniale inval om onze poetsvrouw een middagje extra te vragen en maakten 2 extra handen toch wat meer licht werk wat het eigenlijke poetsen betreft.

En ondertussen is mama ook vollenbak bezig aan het winternummer van Tripliek…

*over babynest schrijf ik binnenkort een aparte blog… een project dat mijn hart gestolen heeft!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op drukke tijden

  1. lily zegt:

    nu ben ik wel benieuwd welk spelleke dat dan zou zijn 🙂

Geef een reactie

