Lezend

‘jij bent altijd aan het lezen’
’t is waar, als ik niet met mijn neus in een boek zit, ben ik de krant ah lezen of de reclameblaadjes of blogs of fbstatussen of wat er op mijn pakske boter staat. Lezen = ademen. in mijn geval toch.
Ik ben dan ook heel blij dat na de drukke baby-peuterjaren ik nu wat energie over heb om zo af en toe eens een boek te lezen…. een dertigtal dit jaar, mijn eigen challenge van 24 stuks dus toch ruim overschreden. En dat met een drukke job, een nog drukker gezin, een zwaar uit de hand gelopen hobby en een toch zwaar sociaal leven. Wanneer lees ik? Ahhh… tijdens de zwemles van de zoon, elke avond voor ik mijn ogen sluit een kwartiertje en…. ’s nachts tussen 4 en 6…. slapeloosheid het is wat het is, ik maak er mij niet meer druk in, ik neem mijn e-reader, klik mijn lampke aan en lees…
Sebiet begin ik aan mijn laatste boek van 2013…. een specialleken dan nog…. want de in boekvorm gegoten blog van een man waar ik om ikweetniewelkereden nogal naar opkijk. Omdat het ook een lezer is, omdat hij zo mooi schrijft, omdat het iemand met een ‘attitude’ is. Zoiets. Enfin, denk ik. In elk geval ik kijk elke week reikhalzend uit naar zijn schrijfsels. En als hij dan zo af en toe eens ogenschijnlijk de brui eraan geeft om één of andere midlifecrisisreden dan bleit ik ;-). Nu bent u allemaal razend nieuwsgierig? Houden zo. Haha…. grapje. u krijgt de link van zijn blog en daarmee moet u het doen: meet Intermezzo Italiano
En ik lees deze man al sinds hij colums schreef voor de flair, way long time ago dus een bevlieging kunnen we het niet meer noemen 😉

En u, wat leest u? Nog pareltjes gelezen die ik op mijn lijstje moet zetten voor 2014?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Lezend

  1. Lies zegt:

    We zijn dezelfde op leesgebied 😉 Ik lees ook altijd alles, boeken schieten er nu bij in, maar al de rest wel… En ik lees ook zo graag thomas siffer! ook al sinds de flair. Al geraak ik op de blog nu ook niet meer bijgelezen, misschien moet ik ook eens aan dat boek beginnen…

  2. tanneke72 zegt:

    Hihi, nog voor ik de link naar de man had aangeklikt had ik al door dat het om thomas siffer ging. heb ook al way long time voor deze man een ikweetnietomwelkereden een zwak.
    De boeken haar niet zo snel, maar ik kan me er ook zo in verliezen….
    Enige probleem voor mij, ik kan enkel en alleen in m’n bed lezen (stilte en weinig prikkels). Beneden in m’n zetel ben ik sebiet van vanallesennogwat afgeleid.

  3. tanneke72 zegt:

    ‘gaan’ niet zo snel, dus, ipv ‘haar’

  4. Kapitein Thomas zegt:

    Lieve woorden van je. Bacio, Thomas.

Geef een reactie

