365

Een nieuw jaar…. een nieuw begin. En ik zag het al bij een aantal andere bloggers en ik ga nu zelf ook een poging doen…. elke dag een foto posten… mijn fb vriendjes weten al dat ik grààg en véél (te veel) foto’s zet, awel ik ga dat nu hier (ook) eens proberen… benieuwd hoe ver we geraken… want ja dat betekent dus ook na een lange werkdag en met veel huishoudelijke en andere beslommeringen dat ik toch nog ergens tussendoor nen deftige foto ga moeten nemen én posten :-). We zien wel…. 1,2,3…. GO!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op 365

  1. TheMiss zegt:

    Ik ben gefaald in 2013… Maar ’t is wel leuk! Zeker om op terug te kijken.

Geef een reactie

