365/2

Broer moet een beetje huiswerk maken tijdens de vakantie en zus is solidair....

Broer moet een beetje huiswerk maken tijdens de vakantie en zus is solidair….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op 365/2

  1. anomama zegt:

    Zolang ze niet evenveel tettert als de kleine broertjes hier :-).
    Zijn ze allebei linkshandig?

    • zegt:

      tiemen zeker wel, bij maren durven ze het nog niet definitief vastleggen maar volgens mij wel…. Maren wisselt nog vrij veel maar ik betrap ze véél meer op links kleuren dan rechts..

      • anomama zegt:

        Hier is miniman duidelijk linkshandig. Die heb ik in mijn herinnering nooit iets rechts weten doen. Ik vind het bijzonder om te merken hoe de wereld is ingesteld op rechtshandigen. Zoiets stom als een slijper bv…

Geef een reactie

