dingen die ik met u wil delen 2014/1

  • dat ik natuuuuuurlijk ook nog gewone blogjes ga blijven schrijven, tzal wel zijn….
  • dat ik een heerlijk rustige kerstvakantie achter de rug heb, elke dag lang geslapen (dank u kindjes!) en tot aan de middag in pyama rondgelopen en veel niks zitten doen… helaas pindakaas is het voorbij
  • dat Tiemen vollédig in de ban van de Wii is, ammai ammai en dat mama al menig lamme arm overgehouden heeft aan al dat getennis, gebowl, gerace en geschiet…. maar bon wel leuk om m zo enthousiast te zien
  • dat Maren zo schattig/grappig is bij momenten..; maar twee seconden later evengoed boos/verdrietig. Pruillippen dat die kan trekken… komedie spelen, manman…. dat gaat nog een goeie actrice worden later…
  • dat ik eens rustig na ga denken over hoe miss maren haar crèche-schoolcarriére gaat verderzetten… in princiep zou ze nà de krokus fulltime naar school gaan… maar hoe dichterbij dat komt… enfin eerst maar s met de gonjuf babbelen en het MDO van volgende week afwachten…
  • dat een superrelaxe kerstvakantie wil zeggen dat wij hier nog redelijk veel nieuwjaarsbezoekskes af te leggen hebben..komend weekend beginnen we er aan.. ons weekend zit dus al meteen eivol met nieuwjaarsfeestje op school vrijdagavond, zaterdag nieuwjaren bij meter hilde en zondag een verjaardagsfeestje voor opa en peter jeroen…
  • dat meneer de zoon beslist heeft dat hij ’s ochtends voor school naar de opvang wil… slik… weer een half uur slaaptijd minder… voordeel is wel dat ik dan ook wat vroeger kan stoppen met werken ’s avonds..
  • dat ik geen goede voornemens heb dit jaar behalve… een beetje op mijn eten letten: wat minder suikers en wat meer gezond… en een spaarprojectje om mijn missie voor 2015 te kunnen volbrengen..
  • dat voorgaande wil zeggen: geen nieuwe auto dit jaar..; blèhhhhh. We rijden zeker nog een jaartje verder met deze.. En nog een beetje bezuinigen op vakanties… al ga ik toch ne keer of drie proberen weggaan dit jaar maar het zal dan nog lowbudgetter moeten dan anders…
  • Advertenties
    Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

    Een reactie op dingen die ik met u wil delen 2014/1

    1. Toch nog een beetje voorneemachtig en op dat eten letten ik moet daar ook dringend eens werk van maken, maar het is allemaal zo lekker hé,…..ik hoop dat het je lukt om 3 keer weg te gaan, echt het is je gegund,..

    Geef een reactie

