Vier

Morgen wordt ze 4 mijn poppemie! Mijn schatteke, mijn zonneke, mijn prinses, mijn Maren-zilla 🙂
Vandaag kreeg ze al een leuk feestje met al wie haar lief is, morgen wordt dat nog eens dunnetjes overgedaan in het Bengelhof en dinsdag op school. En als ze morgen en overmorgen even enthousiast reageert als vandaag dan gaan er veel mensen plezier aan beleven. Elk kadootje was goed voor een regelrechte indianendans met bijhorende kreet ‘jàààààààààààhhhh’. Ze is rotverwend met een roze driewieler, een nieuw storiospelletje en een nieuwe roze!!!! hoes voor het storioding, een lakenset en bijhorende stickers voor haar nieuwe slaapplek binnenkort, kleertjes, een spelletje, een puzzelboek, een Samsondvd en last but not least een echte schminktafel (mét schmink maar dat heeft ze (gelukkig) nog niet ontdekt 😉 ) met lichtjes en al. En deze week kwam er al een leuke verrassing met de post: een écht prinsessenkleed, zomaar toegestuurd door een vriendin. (merci I.!)

Morgen om 14.50 uur zullen mijn gedachten ongetwijfeld even afdwalen naar 4 jaar geleden….
Superdikke proficiat lieve schat, dat ik fier ben op jou dat moet ik niet meer herhalen maar ik doe het lekker toch nog eens!

DSC01212

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Vier

  1. Gefeliciteerd!!!! With love♥ S.

  2. Eilish zegt:

    Fier x vier ! Proficiat mama en dochter !

  3. Wat heb je haar mooi gekiekt! Een echt dametje van Vier. Proficiat !

  4. Hele mooie foto van de Miss en roze ,ze is een echte trendsetter!!!

Geef een reactie

