stemloos

Ik heb het weer. Of neen, eigenlijk: ik ben ze weer kwijt. Mijn stem. Jaarlijks fenomeen. Niet leuk.

Want eigenlijk:

zou ik zo graag den telefoon pakken en de persoon die mij deze week ‘dwaze kalle’ noemde eens goed de waarheid vertellen.

zou ik zo graag den telefoon pakken en dien belgacomklantendienst zelf kunnen bellen om nu voor eens en voor altijd ons tv probleem op te lossen. Want ik kijk nauwelijks tv maar mijn kinders! Ik word zot jong van al die dvd’s van Plop etc… ik wil ketnet terug! 🙂

zou ik zo graag luid genoeg kunnen spreken zodat mijn voor de moment half dove zoon mij begrijpt (fluisteren in combinatie met halfdoof door oorontsteking is géén combinatie)

zou ik de dochter willen kunnen voorlezen om haar te kalmeren als het eens nodig is

Maar bon het is niet. Dus zwijg ik. Enfin ik ben volledig verkeerd bezig want ik fluister of zeg toch iets met mijn schorre kraaienstem. Niet goed I know. Morgen meer zwijgen. I promise. Eens die rotverkoudheid voorbij is zal het beteren zekers. (En de zoon zijn oorontsteking. En zijn windpokken. En de dochter haar verkoudheid.)

Ik ga investeren in een vitamientjesfabriek. 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op stemloos

  1. Claritine doet wonderen voor weerbarstige stembanden, weet ik uit ervaring. Eéntje per dag en het gaat snel beter … Sterkte ermee !

  2. Als ik verkouden ben verdwijnt mijn stem ook altijd, heel vervelend en het spijtige is als mama kan je nooit echt uitzieken,….;

Geef een reactie

