dingen die ik met u wil delen 2014/02

* dat het lekker druk is, zowel op het werk als daarbuiten..
* dat de dochter zo een heerlijk tettergat aan het worden is hé… manman die gaat mij nog onder tafel babbelen…
* dat ik mijn ochtendroutine qua ontbijt een beetje aangepast heb en de wereld van de havermout binnengestapt ben. En het bevalt… niet voor elke ochtend maar voor de werkochtenden een heel goed alternatief
* dat ik alweer met een deadline voor Tripliek zit en u daarom een beetje op uw honger blijft wat betreft berichten hier
* dat ik definitief alle poetsvrouwen en -firma’s buitengegooid heb en het allemaal lekker zelf doe voor de moment
* dat we thuis al onze courage bijeen aan het pakken zijn om ergens in maart de kinderkamer, de hall en de keuken van een fris kleurtje te voorzien..
* dat mijne zoon toe is aan vakantie, nog anderhalve week en dan een weekje uitblazen id opvang op school (bad choice maar geen andere optie) en bij oma en opa..
* dat ik ook toe ben aan een break eigenlijk maar daarvoor is het nog wachten tot de paasvakantie…
* dat we nog steeds moeten gaan nieuwjaren ergens… hellep!
* dat de zoon ‘o zo schattig’ door zijn vriendinnetje uit de derde kleuterklas nog eens gevraagd werd om te trouwen en hij neen zei. Uit wraak omdat ze hem vorig jaar liet zitten voor het altaar (ze was ziek op de trouwdag). We zullen de ontroostbare bruid maar eens uitnodigen op te komen spelen 😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op dingen die ik met u wil delen 2014/02

  1. Ik vind je al enorm moedig dat je weer zelf kuist,…..zoveel tijd en zo weinig voldoening :-). Hier wordt ook afgeteld naar de vakantie en Chattheo mag op sportkamp en mama die moet dan alleen maar gaan werken = luxe

Geef een reactie

