Dreambaby

Eind november zocht een journaliste van Sanoma een gezin met een kindje met down. Om een ‘bijzonder verhaal’ te vertellen in een nieuw magazine dat eind februari in de winkels zou liggen. Ik reageerde op de oproep en enkele dagen later werd ik telefonisch geïnterviewd, een heel aangenaam gesprek met een collega-mama, zo voelde het aan. Toen ik de tekst enkele dagen later kreeg wat ik er dan ook heel blij mee, het gaf heel goed weer wat ik graag wou delen met de wereld. Er hoorden natuurlijk ook foto’s bij het interview en een paar dagen later werd onze living dan ook omgetoverd in een heuse fotostudio, miss Maren gaf het beste van zichzelf en ontpopte zich tot een echte diva-to-be 🙂

En één van de komende dagen ligt het dus in de winkel, het boekske met ons verhaal in. Ik ben er heel fier op en er staan echt hele mooie foto’s bij. Rep u dus naar Dreamland, Dreambaby, Okay of Colruyt als u het volledige artikel wil lezen, hieronder al een link met een kleine sneek-preview:

https://dreambaby2.dreambaby.be/wps/portal/nl/artikel/bijzonder-verhaal

(en hallo aan de lezers die hier via dreambaby verzeilden! 😉 )

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dreambaby

  1. Heidi zegt:

    De diva-to-be staat er heel mooi op! En als ik in één van die winkels kom neem ik zeker een boekje mee.

Geef een reactie

